رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟ پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی| کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است معاون رئیس جمهور: اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است بیانیه جنبش مطالبه در حمایت از خیزش‌های اعتراضی| اسرائیل غده‌ای سرطانی است که باید حذف شود فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: معلمان سربازان خط مقدم مقابله با هجمه فرهنگی دشمن هستند سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند آیت‌الله علم‌الهدی: هویت بخشی، رسالت امروز معلمان است| سرکوب دانشجویان در آمریکا، تابلوی لیبرال دموکراسی غرب
سرخط خبرها

ترامپ از معامله قرن رونمایی کرد

  • کد خبر: ۱۶۲۱۲
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱
ترامپ از معامله قرن رونمایی کرد
رئیس جمهوری آمریکا طرح موسوم به معامله قرن درباره رژیم اشغال‌گر قدس و فلسطین را اعلام کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا هم اکنون در حال اعلام توطئه خطرناکی موسوم به معامله قرن است.

وی گفت: امروز اسرائيل گام بزرگی در جهت صلح برمی‌دارد. جوانان در سراسر خاورمیانه برای یک آینده پرامید‌تر قدم برمی‌دارند. دولت اسرائیل جویای صلح است و صلح فراسوی سیاست است

ترامپ افزود: اسرائیل یک سرزمین مقدس برای نیایش و مردم یهود است و حاکی از این که هرگز روزهای تاریک تاریخ تکرار نخواهد شد. 

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: دیدگاهی که برای صلح دارم کاملا از بینش‌های قبلی متفاوت است. طرح ما برای صلح خاورمیانه ۸۰ صفحه است و یک کمیته مشترکی با اسرائیل تشکیل می‌دهیم برای این که طرح صلح در اولین فرصت اجرایی شود.

وی اظهار کرد: بیت المقدس پایتخت اسرائیل باقی خواهد ماند زیرا هرگز نمی‌توانیم درباره امنیت اسرائیل سازش کنیم.

ترامپ گفت: یکی از کارهایی که برای امنیت اسرائیل کردم خارج شدن از توافق فاجعه‌بار هسته‌ای با ایران بود.

وی افزود: توافق امروز یک فرصت تاریخی برای فلسطینی‌هاست که یک سرزمین مختص خودشان داشته باشند. این آخرین فرصت است.

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: در شرق بیت‌المقدس یک پایتخت برای فلسطین تعیین می‌شود و آمریکا آنجا هم سفارت‌خانه دایر می‌کند و ما آماده‌ایم در کشور جدید فلسطین سرمایه‌گذاری کنیم و کشورهای دیگر هم علاقه‌مند هستند. یک میلیون شغل تازه‌ برای آنها ایجاد می‌شود.

وی مدعی شد: ما فلسطینی‌ها را توانمند می‌کنیم تا با غرور ملی آینده خود را بسازند. ما از آنها می‌خواهیم با چالش‌های سازش‌ آماده باشند. 

ترامپ افزود: صد در صد سرزمین‌های خلافت اسلامی از دست آنها در آمده و رهبر وحشی‌شان کشته شده است.

وی ادعا کرد: ما قاسم سلیمانی بزرگترین تروریست جهان را حذف کردیم. رژیم ایران منزوی و تضعیف شده است.

رئیس جمهور آمریکا گفت: بیت‌المقدس در واقع آزاد شده است و آمریکا آماده همکاری با همه طرف‌ها درباره طرح صلح است. اتحاد ما با اسرائیل هرگز به استحکام امروز نبوده. به اتفاق هم می‌توانیم طلوع تازه‌ای در خاورمیانه داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->